En typisk matdag for meg

Hei!

«Korleis er en typisk matdag for deg» var eit spørsmål som dukka opp på spørsmålsrunden min som eg hadde for ei stund tilbake. Nei, eg har enda ikkje komt meg gjennom alle spørsmåla, og eg har mange innlegg igjen – men det kjem!

Det er viktig for meg å presisere at en matdag for meg varierer veldig fra dag til dag. Nokon dager er mykje på farten og det går i ett fra morgen til kveld med pendling, skule, møter og trening. Andre dager har eg studiedager og sitter mykje på rumpa heime, så har vi helgene som er litt forskjellige fra kvardagen igjen.

Eg merker vertfall at eg trives best med 4 hovedmåltider fordelt på frukost, lunsj, middag og kveldsmat – men dette tilpasser eg kvardagen min. Passer det bedre å ete eit mellommåltid istedenfor middag før trening, så ete eg heller en litt seinare middag og dropper kveldsmaten. Har eg lyst å trene tidlig på morgonen ete eg kanskje en frukt og litt yoghurt, før eg tar en skikkelig frukost etterpå. Ingen dag er lik, men det viktigaste for meg er at eg har en god måltidsrytme med balanserte måltider, og eit komplett kosthold som gir meg stabil energi. Det har krevd mange år med prøving og feiling, men no føler eg at eg har funne mitt kosthold og min måte å ete på, som eg heller kan utdjupe i eit anna innlegg om det er interesse for.

Men, over til matdagen. Eg tar utgangspunkt i en kvardag i Oslo og matdagen KAN sjå nokolunde slik ut;

FRUKOST


Eg liker best å starte dagen med lomper/knekkebrød med masse digg pålegg og grønnsaker. Det blir som regel 2-4 lomper/knekkebrød med pålegg som ost&skinke, makrell i tomat, egg, cottage cheese, avokado, med tilbehør av agurk, paprika og/eller tomat. Lompetoast er også en slager. Nam!

Oppskrift på heimelaga havreknekkebrød finner du HER.

*

LUNSJ


Lunsjen kjem veldig an på om eg er heime eller på skulen. Er eg heime er sunne pannekaker en favoritt, er eg på skulen liker eg å ha med meg middagsrester eller lompewraps. Middagsrester ete eg like gjerne kaldt som varmt.

Oppskrift på proteinrike havrepannekaker finner du HER, oppskrift på pestogratinert laks finner du HER.

*

MIDDAG 


Visst eg ikkje lager middag med venninner her i Oslo, så blir som regel middagen noko kjapt og enkelt. Wok eller lompepizza er nokon gode, raske og enkle slagere som eg ofte lager.

Kyllingwok med krema, enkel woksaus finner du HER, lompepizza HER.

*

KVELDSMAT


Eg er ikkje noko havregraut-menneske til frukost, men kveldsmat derimot, då synes eg det er heilt prima! Favoritten er fløyelsmjuk havregraut med kanel, sukrin+ og smørauge. Ellers blir det ofte ei stor skål med yoghurt og/eller cottage cheese, toppa med frukt, bær, nøtter og anna digg.

Fløyelsmjuk havregraut uten «klumper» finner du oppskrift på HER.

*

Så, håper det var litt til inspirasjon! På tampen vil eg berre sei at Ingefær episoden eg gjesta forrige veke no er ute, og du kan høyre den her visst du har lyst 🙂 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

2 kommentarer

  1. Hei! Tusen takk for at du skriver denne flotte bloggen Linda, virkelig inspirerende 🙂 Jeg har et spørsmål (eller tips til innlegg kanskje?), og det er hvilke kjøkkenredskaper og merker du sverger til? Da tenker jeg spesielt på stekepanner, gryter, m.m. 😀

    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kristine 🙂 Merker har eg ikkje greie på, så det kan eg ikkje skrive eit eget innlegg om, haha… Eg bur på 3 forskjellige plasser og klarer ikkje holde styr på slikt. Men en god og kraftig foodprosessor, stavmiksar, ei god steikepanne og skarpe kniver er vertfall eit must i mitt kjøkkenskap! Når eg får samla tinga mine og flytter inn under eit tak får eg bedre oversikt og kan heller lage eit slikt innlegg 🙂