Fargerik frukostinspirasjon – tar du utfordringa?

REKLAME

Hurra for mandag og den første veka av #JEGTARUTFORDRINGEN! Dette har eg gleda meg skikkelig til, og enda bedre er det når så mange av dere ønsker å vere med på denne utfordringa. Visst du ikkje heilt forstår kva eg snakker om no, så kan du lese fredagens innlegg HER, der eg forteller at eg i samarbeid med Opplysningskontoret for frukt og grønt skal rette fokuset på 5 om dagen. Saman skal vi inspirere kvarandre til fargerik matglede og eit kosthold med meir frukt, bær og grønnsaker – til alle dagens måltider.

Denne første veka er fokuset FRUKOST! For mange er dagens første måltid det viktigaste – uansett om det er klokka 05.00 eller 10.00. Frukosten setter gjerne standarden på dagen, så starter ein på en bra måte, så fortsetter den gjerne bra. Sjølv er eg heilt avhengig av en sunn og næringsrik start på dagen, og frukosten er nesten alltid fargerik og fristande. For meg er det utrulig viktig med en god start på dagen, fordi det gir meg stabil energi og overskudd. Eg fungerer rett og slett ikkje uten riktig mat i magen før eg tar fatt på dagen, og slik veit eg det er for mange.

I dette innlegget har eg samla nokon forskjellige oppskrifter på frukost, og prøver å vise kor enkelt det er å tilføre frukt, bær og/eller grønnsaker til dagens første måltid. Innlegget er meint som inspirasjon til dere den kommande veka, og eg håper du får nokon gode tips:

SMOOTHIE


Smoothie til frukost er definitivt en god start på dagen, og med dei rette ingrediensane kan ein lage smoothien som eit fullverdig og mettande måltid. Dette gjer eg ved å tilføre ingredienser med protein og fett, som for eksempel eit rått egg. I smoothien bruker du det du liker og har tilgjengelig av frukt, bær og gjerne grønnsaker – som spinat, brokkoli, blomkål, gulrot… En fin måte å lure inn litt ekstra grønt på 🙂 Denne blåbær og bringebær smoothien finner du oppskrift på HER.

*

EKSTRA GRØNNSAKER VED SIDEN AV BRØDSKIVA, LOMPER ELLER KNEKKEBRØD


Grønnsakene smaker veldig godt over pålegget, men er også godt som litt snacks vedsiden av. Eit veldig enkelt triks for å få inn litt ekstra grønt!

*

GULROTPANNEKAKER


Lur inn ei revet gulrot i pannekakerøra, så får du sunne gulrotkake-pannekaker. Desse blir fyldige, søte og virkelig gode, og er næringsrike for både store og små. Oppskrift finner du HER.

*

FRUKOSTSKÅL MED FARGERIK TOPPING


Eg lager meg ofte ei skål med yoghurt og/eller cottage cheese som eg topper med frukt og bær, og dette er også en heilt super måte å lure det inn på. Det blir jo som ei dessertskål! Enten så bruker eg fersk frukt/bær, eller så varmer eg dei. Karamelliserte eplebiter eller varme bringebær/jordbær er en stor favoritt!

*

EKSTRA GRØNNSAKER PÅ BRØDSKIVA, LOMPER ELLER KNEKKEBRØD


Topp pålegget med masse deilige grønnsaker, smaker bedre, gjer måltidet meir fargerikt og hakket sunnare!

*

KJØLESKAPSGRAUT – DEN PERFEKTE KVARDAGSFRUKOSTEN


Kjøleskapsgraut er frukosten som lager seg sjølv over natta. Denne er aller best med frukt og bær som topping, så en perfekt måte å lure inn dagens første porsjon! Denne kjøleskapsgrauten finne du oppskrift på HER.

*

OMELETT


Omelett er en super måte å lure inn grønnsaker. Finhakk eller grovhakk det du har i kjøleskapet og visp inn i omelettrøra. En nydelig frukost!

*

Fortell meg gjerne korleis DU tilfører frukt, bær og/eller grønnsaker til frukosten! Har du kanskje nokon gode triks eller tips på lur? La oss inspirere kvarandre og hugs å dele bildene dine på instagram med #JEGTARUTFORDRINGEN 🙂 Eg gleda meg til å følge med!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

6 kommentarer

  1. Hei! Hvilken blender bruker du til å lage smoothie? 😀
    Trenger en som er stor og effektiv!

    1. Min er fra electrolux, men skal du ha en stor og effektiv er kanskje ikkje den heilt riktig.. 🙂 Den fungerer veldig fint, men eg kjem til å kjøpe meg en bedre etterkvart!

  2. Jeg spiser alltid 2 knekkebrød med egg og kaviar, 1 med leverpostei og 1 med cottage cheese og syltetøy. Synes ikke grønnsaker er så godt å ha på verken eggene eller cottagecheesen, så har bare agurkskiver på leverposteien. Har derimot alltid cherrytomater, agurkskiver, paprika og en gulrot ved siden av for å få i meg grønnsaker 🙂 Samme gjør jeg hvis jeg spiser lumper, da skjærer jeg gjerne opp 2-4 gulrøtter i staver og knasker ved siden av 🙂

    1. Å ha grønnsakene på sida er jo heilt topp – spesielt når grønnsakene ikkje heilt passer oppå pålegget 🙂 Eit veldig smart triks for å få i seg meir grønt!

  3. Elsker å starte dagen med en frukt av noe slag, det seg være alt fra mango til eple til grapefrukt etc. Min mage setter pris på noe lett for å få igang fordøyelsen

    1. Eg og synes ofte det er godt med noko friskt og fargerikt til frukosten! Frukt er midt i blinken 😀