Alt-i-en-panne middag med karbonadedeig og quinoa

Vi er godt i gang med ei ny veke, og idag tenkte eg å dele ein typisk middag eg lager når eg er for meg sjølv – altså når eg er i Oslo. Eg skal ærlig innrømme at det ikkje er kvar dag eg lager meg middag, og når eg først lager – så blir det noko veldig raskt og enkelt 😉 Men det kan vere både sunt og godt det også!

Eg lager som regel to porsjoner når eg først er i gang, så har eg til middag/matpakke dagen etterpå. Det er nettopp det eg har gjort her. En middag som er perfekt når man kun lager til en, men kan like gjerne lagast til fleire – då er jo det berre å doble oppskrifta 😉

En alt-i-en-panne med både kjøtt, karbohydratkilde og grønnsaker – og en middag som veldig enkelt kan varierast etter kva man har tilgjengelig. Eg har brukt quinoa, men du kan også bruke ris/potet/bulgur eller lignande. Har du dette ferdigkokt (det hadde eg!), så er middagen ferdig på 10 minutt. Av grønnsaker brukte eg paprika og brokkoli, men dette kan du også variere etter kva du har i kjøleskapet naturligvis 🙂

Du trenger, ça 2 porsjoner
1 pk karbonadedeig
1 dl quinoa
1 paprika
1/2-1 brokkoli
2 fedd kvitløk
krydder etter smak: eg brukte paprika, litt chili, salt og pepper
smør til steiking

Ønska tilbehør (guacamole/rømme/kesam/tzatziki…)

Slik gjer du:
Kok opp 2 dl vatn, skyll quinoaen godt under rennande vatn og kok i ca. 15 minutt. Steik karbonadedeig og sett til side.

Steik brokkoli i buketter, paprika i strimler og finhakka kvitløk. Deretter tar du både karbonadedeigen og quinoaen i samme panna, lar alt bli gjennomvarmt og smaker til med krydder.

Server straks med det tilbehøret du ønsker 🙂 Eg hadde enkelt og greit guacamole en dag, og kvitløkskesam neste dag. Det er også godt å toppe tallerken med for eksempel avokado, nøtter, revet ost, parmesan eller lignande.

Restane blei med meg som matpakke på skulen dagen etterpå, med kvitløkskesam i den lille boksen. Synes det var like godt å ete det kaldt eg 🙂

Sunt, godt, enkelt, raskt, næringsrikt – her slår vi veldig mange fluer i en smekk!

Har du kanskje nokon raske middagsfavoritter i kvardagen? 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

4 kommentarer

  1. Perfekt! Veit du noko om kva av alternativa som har minst karbohydrater?
    Helsing diabetikar

    1. Det er nok quinoa 🙂

  2. Åh dette skal jeg prøve i dag 🙂 Og havremuffins når barna kommer neste uke. Tusen takk for en kjempefin blogg! Blir så inspirert, verden trenger flere som deg 🙂 <3

    1. Tusen takk Anette <3 For en koselig kommentar å lese en tirsdagskveld! Klem <3