Byggrynsgraut

/innholder annonselenker

La oss snakke graut!
Graut finnes i utallige mange varianter, kalde som varme. Dei fleste kjenner nok best til havregraut og risengrynsgraut, men man har og hirsegraut, bokhvetegraut, mandelgraut, semulegrynsgraut, rømmegraut, kjøleskapsgraut og lista er lang…

Har du smakt byggrynsgraut? Det er en stor favoritt hos meg! Byggryna gir en skikkelig god konsistens og grauten får ein ny smak. Byggrynsgraut er veldig enkelt å lage sjølv, men krever litt planlegging ettersom gryna må blautleggast, i tillegg må grauten koke ei stund. En gyllen regel er rett og slett: jo lengre, jo bedre! Lag gjerne ein ekstra stor porsjon når du først er i gang, så har du graut til fleire dager 🙂

IMG_2540

Byggrynsgraut, 1 porsjon
1 dl byggryn
ca. 4 dl melk (eg brukte lettmelk)
litt salt

sukrin+, kanel og smørauge til servering

Slik gjer du:
1. Legg byggryn i vatn natta over. Hell av vatnet og kok grynene opp med melk.

2. La grauten småkoke 30-40 minutter, rør innimellom. Smak til med salt og spe på med meir melk om nødvendig.

3. Server med sukin+, kanel og eit smørauge.

IMG_2527



Bruk gjerne anna topping på grauten. Her er det mange som er glad i forskjellige toppinger, blant anna frukt, bær, nøtter, nøttesmør også vidare 🙂 Eg liker best klassikaren, eg♥

IMG_2534

Veldig enkelt og supergodt! Prøv denne til frukost eller lørdagsgraut neste gang 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

6 kommentarer

  1. Må bare si at oppskriften din på fiskekaker var så BRA! Den må du trekke frem igjen 😀

    1. Så bra! Tusen takk for tilbakemelding 🙂
      Da meiner du dei «nøytrale» fiskekakene og ikkje thai-fiskekakene? 🙂

  2. Hvis vi skal tenke på vekta, er det best med havregrøt eller byggrynsgrøt? Er det greit å ete grøt hver dag til frokost/lunsj med tanke på at det kan være lite trening til tider?

    1. Det er nok ikkje havregraut eller byggrynsgraut som utgjer den store forskjellen her. Næringsmessig er det relativt likt 😉 Uansett er det kostholdets heilhet som teller, og sjølvsagt er det greit med graut daglig sjølv om ein ikkje trener like mykje 🙂

  3. Jeg har i lengere tid hatt mageproblemer, men etter at jeg begynte,å koke byggrynsgrøt, er jeg blitt nesten helt bra. Koker grøten med kun vann og litt salt, og serverer med kanel, litt sukker og heller kald melk over den varme grøten.

    1. Byggryn er gjerne litt lettare fordøyelig i og med at gryna blir bløytlagt og kokt litt lengre enn mange andre typer gryn 🙂