Vekemeny – 20

Hei!

Vi går ei spesiell veke i møte med helg heilt fram til onsdag, men vekemeny blir det uansett! Med mandag og tirsdag som helligdager velger eg heller å fokusere på frukost/lunsj/tilbehørtips, eg rekner med dei fleste av dere har planlagte middager desse dagane 🙂 Her eg kjem fra er rømmegraut tradisjonsmat på 17.mai, men dette varierer nok veldig rundt omkring i landet. Kva er tradisjonsmat der du kjem fra?

Uansett, her er mitt forslag til en sunn og smakfull vekemeny for veke 20:

MANDAG (frukost, lunsj eller kveldsmattips!) – sunne vafler:

1713031-11-1427098942016

TIRSDAG (til 17.mai frukosten?) – drue- og purreløksalat:

IMG_18711

ONSDAGden beste kyllingsalaten med blant anna mango, granateple, avokado og nøtter:

1713031-11-1440447397776

TORSDAGlaks- og grønnsaksgrateng:

1713031-11-1377865903940

FREDAGbiffstrimler med tilbehør

1713031-10-1422344533231

LØRDAGspeltlompe- tacolasagne:

IMG_2699

SØNDAG – laks med pastinakkpurê og heimelaga sylteagurk:

1713031-7-1434437095981

VEKAS BAKETIPSheimelaga muslî:

1713031-7-1434437478268


VEKAS SNACKTIPSpeanøtt proteinbarer:

1713031-8-1403010613315

VEKAS DESSERTTIPSrabarbradessert med karamelliserte valnøtter:

1713031-9-1435686814907

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *