Bringebærskål med eit smil

Smil – det er fredag!

Eg la ut denne skåla på Facebook sida mi tidligere i veka (den kan du forresten følge her), og eg fikk nokre spørsmål om kva det var og oppskrift. Tenkte eg kunne dele oppskrift med dere, denne skåla spiser eg som en lett frukost om eg ikkje er så sulten, mellommåltid i løpet av dagen eller berre som kos. Supergodt!

Det er en litt piffa oppskrift av bringebærsorbêt oppskrifta mi som eg har laga i mange varianter. Litt større porsjon og litt meir næring, nesten som en smoothie bowl. Derfor kaller eg den bringebærskål:

IMG_2534

Bringebærskål, 1 porsjon
250 g frosne bringebær
150 g grek yoghurt (eller anna naturell yoghurt)
1/2 avokado
melk til passelig konsistens
søtning etter smak (sukrinmelis, stevia, honning eller lignande)

Ha alle ingrediensene i en blender eller bruk stavmikser til en jevn, klumpfri og fyldig smoothie. Server straks med den toppingen du ønsker, eg gjorde det heilt enkelt med skivede mandler og fibersirup gold.

TIPS!
Bytt gresk yoghurt og melk med kokosmelk for en melkefri variant!

IMG_2532

Så godt, så enkelt!
Avokado gjer skåla ekstra næringsrik, mettande og gir en enda bedre konsistens, uten at man smaker den.

Velbekomme 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

4 kommentarer

  1. Elsker, elsker hvordan du inspirerer!
    Denne skal absolutt prøves ut 🙂
    God helg!

    1. Tusen takk, så hyggelig å lese Ingrid 🙂
      RIktig god helg til deg!

  2. Hei! Du lager så mye godt med enkle ingredienser! Jeg lurte derfor på om du kunne lagd oppskrifter til acaibowls?

    1. Hei! Eg eiger ikkje acai, så det blir i tilfelle ei stund til. Vi får sjå kva eg får til 🙂 Kjekt du kommer med ønsker!