15 sunne, enkle tips til lunsj og matpakker

Hei!

Vi er i gang med ei ny veke og dei fleste av oss  har en rutineprega kvardag med skule eller jobb. Lunsj og matpakke er en som regel en del av kvardagen og eit viktig og nødvendig påfyll underveis. Eg tippe det er mange som er flinke med matpakken, men kanskje ikkje like flinke til å variere? Det er ofte brødskiver som dominerer, fordi det er raskt, enkelt og tilgjengelig. Men å lage spennande, næringsrike og varierte matpakker trenger ikkje vere så vanskelig, og eg kan garantere deg at du gleder deg litt ekstra til lunsj 🙂

I dette innlegget har eg samla 15 forslag til sunne, enkle tips til kva man kan ta med seg i matpakken. 15 ulike og varierte tips, og eg trur og håper det er noko for einkvar smak:

LOMPERWRAPS MED GODT PÅLEGG – og masse grønnsaker som tilbehør.
Pakk lompene inn i folie og dei smaker ferskt og godt til lunsj. Hugs å bruke en slags kremost eller lignande så det ikkje blir så tørt! I tillegg fungerer kremosten som «lim» og holder lompa sammen når du spiser.

IMG_3100

*

OMELETTWRAPS – oppskrift finner du HER. Passer med det meste av pålegg og er skikkelig digg påfyll midt på dag!

1713031-12-1402068752625

*

PROTEINRIKE HAVRERUNDSTYKKER – oppskrift finner du HER. Enten som tilbehør til salaten, eller med salt/søtt pålegg. Holder seg ferske og gode!

IMG_2932



*

EGGEMUFFINS – oppskrift finner du HER. Nesten som omelett i muffinsformer, heilt supert med litt grønt. 

1713031-12-1396799313171

*

Proteinrike havrepannekaker – oppskrift HER. Sunne pannekaker eller vafler kan gjerne tas med i lunsjboksen! Ha pålegget for seg sjølv og ha over når du skal spise. Eg har ganske mange ulike oppskrifter og varianter, du finner dei ulike her.

IMG_3413

*

SMAKFULLE SALATER – masse grønt, protein, fett og gjerne karbohydrater om man ønsker det. En komplett salat kan mette godt og smake skikkelig digg med dei rette ingrediensene!

1713031-10-1401037485319

*

GROVE VAFFELWRAPS – oppskrift finner du HER. Rull sammen og pakk inn i folie!

1713031-12-1425850780476

*

SMOOTHIE – mango- og avokadosmoothie finner du HER. Har du tilgang til fryser eller kjøleskap på jobben er det ingenting i veien for å ta med ferdig smoothie i en smoothiebeholder eller shaker og oppbevare kaldt! Smoothie kan fint vere eit fullverdig måltid, men du kan også tilføre ekstra musli, nøtter, frukt, havregryn eller lignande om det er ønskelig.

IMG_4087

*

MATMUFFINS – proteinrike med ost og skinke, oppskrift HER. Fleire andre oppskrifter har eg også i arkivet, men dette er favoritten hos både meg og dere!

IMG_0867

*

YOGHURT / COTTAGE CHEESE MED FRUKT OG NØTTER – avbilda finner du beskrivelse på HER. Har du tilgang til kjøleskap og eventuelt kjøkken på skule/jobb? Ta med dine favoritt meieriprodukter, frukt og nøtter – ha alt i en skål før lunsjen.

IMG_4312

*

LOMPETOAST – tidligere posta blant anna HER.
Smør pesto, ost og skinke på lomper og steik sprø og gylne i vaffeljern. Like gode kalde som varme, perfekt i lunsjboksen.

1713031-11-1439134009904

*

MIDDAGSRESTER – lag alltid opp litt ekstra middag, det er berre heilt genialt å ha med i lunsjboksen! Her er kokoskrema kyllingwok. Det meste av middager smaker også godt kaldt, så man er ikkje avhengig av å måtte varme det.

1713031-10-1401037591733

*

SØTPOTET POLARBRØD – oppskrift HER. Nydelig med pålegg på! Fleire søtpotetoppskrifter, blant anna rundstykker og scones finner du også i arkivet.

1713031-9-1418848317787

*

KJØLESKAPSGRØT – oppskrift blant anna HER. Lag kvelden før i eit glass eller matboks, og putt med deg i veska når du går ut døra! Oppbevar i kjøleskap om du har det på jobben, og nyt kjøleskapsgrøt til lunsj.

IMG_22801

*

HEIMELAGA KNEKKEBRØD MED PÅLEGG – oppskrift på mine favoritt havreknekkebrlød finner du HER. Ta med knekkebrød og pålegg i kvar sin boks, så holder dei seg sprø til lunsjen. Ikkje gløm litt grønt på toppen!

IMG_4374


Håper du finner innlegget inspirerande og prøver deg på en matpakke eller fleire dei kommande dagane! Gi meg gjerne en tilbakemelding så eg veit om dere liker slike innlegg eller ikkje 🙂

Riktig god mandag!

*

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

18 kommentarer

  1. Så godt ut 🙂

    1. Mange smakfulle lunsjer!

  2. Så deilig ut:)

    1. Så bra, takk for det 🙂

  3. Takk for gode ideer og for flott matblogg

    1. En glede å inspirere, Kari 🙂

  4. Laga matmuffins i går! Sjukt gode på nista i dag – kjempesaftige!

    1. Fantastisk, Guro! Da er det berre å lage dobbel oppskrift neste gang og ha lunsj heile veka, eller kva? 🙂

  5. Tusen takk for supre lunchtips som jeg gleder meg til å prøve ut! Og takk for en fantstisk fin og inspirerende blogg! Stå på videre, det er en glede å følge deg! :))

    1. Tusen hjertelig takk, Cesilie! Kjekt du vil prøve ut oppskriftene, og ikkje minst følge meg vidare 🙂 Riktig god torsdag til deg!

  6. Kristin

    Prøvde meg på omelettwraps til lunch idag, det var skikkelig godt. Fylte med philadelphia med urter/hvitløk, paprika, rødløk og smårettskinke. Supre tips til varierte luncher 🙂

    1. Mmm, det hørtes ut som en god kombinasjon, Kristin 🙂 Da er det berre å prøve fleire varianter med godt pålegg!

  7. Iselinn

    Takk for mange gode tips! Jeg har nettopp begynt igjen på jobb etter ett år i permisjon, så passet godt med litt inspirasjon til god pausemat:)

    1. En glede å dele, Iselinn! Da håper eg du får smaken på mange spennande lunsjer framover 🙂

  8. Madeleine

    Takk for mange gode tips til sunn og næringsrik mat. Jeg har allerede prøvd mange av oppskriftene dine, og gleder meg til å prøve fler! 🙂 må bare nevne at søtpotetpolarbrødene dine er helt nydelig. Har lagd de til mange venner, og alle er helt frelst. Du er flink. Stå på!! Du inspirerer! 🙂

    1. Tusen takk, Madeleine! Ord eg virkelig setter pris på å høre 🙂 Håper eg kan fortsette å inspirere. Klem <3

  9. Kan noe av dette fryses?

    1. JDet som er naturlig å fryse, kan frysast 🙂 Det er naturligvis ikkje knekkebrød, kjøleskapsgraut, yoghurtblanding – men for eksempel havrerundstykke, matmuffins, vafler, pannekaker++ 🙂