12 digge tips til turmat/tursnacks – perfekt til påsketuren!

Påskedagane nærma seg, og eg rekner med det er fleire enn meg som skal ut på lange, fine påsketurer på ski. Eller kanskje det er nokon som foretrekker å gå på beina i påskesola 😉 Uansett, turmaten er alltid en viktig del av turen, og den smaker gjerne ekstra godt når man 1) er i aktivitet og 2) er utendørs 3) har noko ekstra godt å sjå fram til.

Brødskiver med svett ost er ikkje min greie, og det har det aldri vore. Eg har lyst å inspirere fleire til å prøve noko nytt og spennande som turmat i påska, og har i dette innlegget samla 12 oppskrifter som passer perfekt til dette!

Her er en god miks av turmat-måltider og diverse tursnacks, det er ikkje alltid det holder med matpakken om ein er på lengre turer, så litt tursnacks er perfekt som energipåfyll underveis 🙂

*

Grove pizzasnurrer med pesto, ost & skinke HER.
Bloggens favoritt! Desse er knallgode og superpopulære.

*

Lompetoast HER.
Fyll med det pålegget du lika, steik gylne i steikepanna, steikeovnen eller i vaffeljernet. Desse er min favoritt og alltid min turmat, spesielt no om vinteren!

*

Havrekjeks med eple og kanel HER
Heilt supre som mellommåltid. Desse lager du raskt og enkelt på morgonen før tur!

*

Proteinrike matmuffins med ost og skinke HER.
Desse holder seg ferske i fleire dager og er supre å ta med på hytta!

*

Supre og saftige havrevafler som passer med både salt og søtt pålegg HER.
Vafler på tur? Nam! Desse kan du fylle med både salt og søtt pålegg, eller smakstilsette røra så den blir litt søtare og du får sunne, søte vafler.

*

Sunne brownieskjekt med kun 4 ingredienser HER.
Desse pleier eg å ha med på langtur, då dei er lettspiselige, veldig gode og holder seg godt!

*

Gratinert lompewraps HER.
Fyll med det pålegget du lika, rull sammen og gratiner i ovnen. Nesten som lompetoast – sååå godt♥

*

Muslibar med nøtter, kokos og sjokolade HER.
Lag gjerne opp dobbel porsjon, desse står seg gjennom heile påska og er like gode som tursnacks som godtesnacks!

*

Grove pizzasnurrer med kjøttfyll HER
Like gode kalde som varme – og en slager som turmat 🙂

*

Sunne bananpannekaker HER.
Bananpannekaker er super energi på tur! Desse er naturlig søte og saftige, og kan like gjerne etast med som uten pålegg.

*

Energikuler med sjokolade HER.
Desse energikulene er søte, sunne og full av god energi for både store og små!

*

Proteinrike havrerundstykker eller havrebriks HER
Del i to og ha på godt pålegg – nydelig turmat.

Eg kjem til  å pakke med meg en sunn og næringsrik matpakke som gir meg den energien eg trenger på tur, litt energifylt tursnacks, men også både kvikk lunsjen og appelsina som høyrer heime i påskesola på fjellet 😉

Dagane framover kjem til å bestå av lange toppturer og kanskje litt fjellskiturer/langrennsturer, så riktig påfyll er viktig både underveis, men også for å vere klar for en ny tur dagen etter 🙂

Nyt tirsdagen♥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

4 kommentarer

  1. Margareth Brown

    Utrolig mye bra – men lurer på om du har noen oppskrifter som er sunne på chillimajones ol – til sushi – og om du har prøvd ut noe der? Har akkurat kjøpt boken din. Veldig bra – kan anbefales:)

    1. Hei! Så hyggelig at du har kjøpt boka mi 🙂
      Nei, eg har aldri prøvd å lage chilimajones, så der har eg egentlig ikkje så mykje å komme med, dessverre.

  2. Tror jeg har prøvd drøyt halvparten av oppskriftene her, mye godt! Havrekjeksene, pizzasnurrene og muslibarene så ekstra lekre ut! Her er det full jobb i påska, med masse folk, så det blir skyr med musli som vanlig, også vanker det et påskeegg fra arbeidsgiver tror jeg…! 🙂 God påske!

    1. Herlig, Malene! Så hyggelig å lese 🙂 Riktig god påske <3