Sunne, saftige og naturlig søte bananpannekaker

/reklame for egen bok

For eit par veker sidan fekk eg en superhyggelig mail fra forlaget – at det var på tide å bestille 4.opplag av boka mi! Det betyr at snart 15.000 unike personer der ute har Opptur med sunn mat i heimen sin, og det varmer så langt inn i hjerterota at de aner det ikkje♥ Å vere førstegangsforfatter er faktisk ganske så skummelt, men både salget og hyggelige tilbakemeldinger har gått over all forventning, så eg kunne ikkje drøymt om noko meir!

Eg veit veldig mange av de som klikker innom her daglig allerede har boka, men til dei som ikkje har den – eller kanskje er innom her for første gang idag, så vil eg gjerne fortelle kort om mitt hjertebarn.

Opptur med sunn mat gav eg ut no i januar 2018, og dette er boka for deg som vil ha inspirasjon til sunne, enkle og varierte oppskrifter til dagens måltder. Boka inneholder 80 oppskrifter på frukost, matpakker, middager og sukkerfri alternativ til det søte.

I tillegg kan du bruke boka som eit verktøy for å komme i gang med kostholdsendringar. Eg deler mine beste tips for eit sunnare matvalg, gir konkrete anbefalinger og motivasjonstriks som er enkle å følge for alle. Perfekt for deg som treng ein dytt i riktig retning, eller som ønsker å halde på dei gode vanane♥

Boka kan du bestille på Frisk Forlag sin heimeside HER. Ellers er boka også å finne i mange bokhandlere. Absolutt alle bokhandlere har vertfall mulighet til å at den inn, så spørr gjerne etter den om du ikkje finner den i hylla!

Over til dagens oppskrift – nettopp laga fra boka! Forrige veke hadde eg (igjen) ei fruktkorg med fleire mørke, overmodne bananer. Det resulterte denne gangen i bananpannekaker. Supersaftige, naturlig søte, grove og sunne pannekaker du kan nyte til frukost, lunsj, matpakkemat, kveldsmat, turmat, kaffekos eller det du måtte ønske 🙂

Du treng, 2 personer
2 modne bananar
2 egg
100 g havremjøl
1,5 ts bakepulver
kanel og kardemomme
en skvett melk eller vatn

Slik gjer du:
1. Mos bananane og egg med stavmiksar. Rør deretter saman alle ingrediensane til ei jamn og fyldig pannekakerøre. Juster eventuelt med litt meir væske om nødvendig, eller om du ønsker tynne pannekaker.

2. Steik gylne pannekaker på middels varme. Serverast varme, lune eller kalde – med eller utan topping.

Denne gangen hadde eg litt meir væske i røra og steikte fleire mindre pannekaker framfor færre store. Fyldig pannekakerøre gir fylige pannekaker. 

Pannekakene er sååå gode, og virkelig en fin måte å bruke opp overmodne bananer. Ingen ekstra søtning er nødvendig, som eg veit mange av de liker at eg deler oppskrifter på 🙂

Her blei pannekakene ete til kveldsmaten med eit godt utvalg av pålegg; brunost, cottage cheese, sukkerfritt syltetøy, bananbiter, mandelsmør (oppskrift HER), nøtte-sjokolade-pålegg og litt friske bær. Luksus kvardagskvelds for to!

Har du prøvd bananpannekaker før? Visst ikkje – prøv! Og har du nokon tilbakemeldinger eller spørsmål om oppskrifta, boka mi eller kva som helst, så legg gjerne igjen en kommentar 🙂

God mandag!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

4 kommentarer

  1. Hei, ser godt ut 😀

    Har du prøvd å bake med kikertmel/besam flour? Rikt på proteiner og funker utmerket som et bindemiddel, om en ikke ønsker å bruke egg i matlagingen av ulike grunner (allergi, veganer).
    Fått veldig fluffy pannekaker av å bytte ut halvparten av tørrvarene med kikertmel 🙂

    1. Hei!
      Kikertmel har eg laga kikertpizza av, men ikkje så mykje meir enn det. Supert tips, dette skal eg absolutt prøve meg på ein dag 😀 Eg har jo hatt nokre forsøk på veganske pannekaker i det siste, uten å lykkast slik som eg vil ha dei… Spørst om det er kikertmel eg skal prøve neste gang!! 🙂

  2. Kan dei fryses?