Fruktfest

Heisann!

Idag har eg eit perfekt mellommåltid å dele. Fruktfest som både er friskt, søtt, sunt og godt. Passer like god før trening som etter trening, mellom måltider, til dessert eller kveldskos 🙂

Du kan sjølvsagt bytte ut frukta med andre typer frukt/bær etter smak og behag, her passer det aller meste. Er du ikkje så glad i naturell yoghurt eller cottage cheese kan du for eksempel blande inn litt valgfri søtning, sukkerfritt syltetøy, toppe med flytande honning o.l for søtsmak. Du veit kva du liker 🙂

Du treng, 2 porsjoner
1 banan
1 kiwi
1 bunt druer
4 skiver valgfri melon

Gresk yoghurt, skyr eller cottage cheese
Valgfri nøtter til topping

Slik gjer du:
Skjær opp frukta i passelige biter og dander i eit glass. Topp med gresk yoghurt, skyr eller cottage cheese – og til slutt valgfri nøtter. Nyt med ein gang!

Eg toppa fruktfesten med en neve sukkerfri, skivede, brente mandler. Desse har eg alltid i skapet og er ein stor favoritt♥

Oppskrift finner du HER. 

Det er fredag og det gjenstår å sei god helg! Nyt den til det fulle♥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *