8 sunne matpakker du kan klargjere kvelden i forveien!

Heisann!

La oss snakke om matpakka. Dei aller fleste av oss har skule eller jobb å gå til, der ein treng påfyll halvveis ut på dagen. Å ha med seg matpakke er smart på mange måter; ein slipper å tenke på å måtte gå svolten, ein slipper å tenke på å måtte kjøpe seg noko, ein slipper å tenke på kva den lunsjen skal vere, ein slipper å ta dårige valg når magen skriker etter mat, ein slipper å bruke unødvendig mykje penger på å kjøpe seg lunsj.

Idag har eg samla 8 ulike oppskrifter på sunne matpakker som du kan klargjere kvelden i forveien. Det er godt med alt som er gjort, og morgonen er ofte litt for hektisk til at en sunn og næringsrik matpakke blir førsteprioritert. Derfor er det heilt topp å klargjere den kvelden før, så det berre er å ta med boksen i sekken eller veska!

*

Lompewraps med valgfritt pålegg, for eksempel skinke, avokado og grønnsaker, eller laks og avokado – oppskrift her.
Fyll lomper med valgfritt pålegg og rull sammen. Eg passer alltid på å ha kremost på den sida eg avslutter å rulle lompa, slik at kremosten fungerer som lim for å holde lompa sammen. Deretter pakker eg lompene inn i plast eller folie, legger i en matboks med litt grønnsaker. Like gode dagen etterpå til lunsj!

*

Søte, sunne bananpannekaker – oppskrift her.
Snakk om digg lunsj! Bananpannekaker står seg heilt fint til dagen etterpå. Nyt bananpannekakene til lunsj – med eller uten pålegg (i en boks for seg sjølv).

*

Omelettwraps fylt med valgfritt pålegg – oppskrift her.
Lag en tynn omelett og fyll denne med pålegg. Rull sammen, pakk inn og legg i matboksen. Smaker også like godt dagen etterpå til lunsj!

*

Gratinert lompewraps – oppskrift HER
Det som er så digg med gratinert lompewraps, er at du kan lage himla mange i slengen, og det er veldig raskt og enkelt å mekke sammen. Ta med i matpakken med det pålegget du liker, og gjerne litt ekstra tilbehør i form av grønt. Lompetoast er jo også en sikker vinner!

*

Ulike typer salater, her kyllingsalat med pasta & pesto – oppskrift her.
Miks sammen ein smakfull salat med og fyll i matboksen! Viktig at salaten inneholder en god proteinkilde, fettkilde og gjerne karbohydratkilde for at den skal holde magen mett fram til middag.

*

Grove matvafler – oppskrift her
Desse kan du også fylle med valgfritt pålegg, rulle sammen, pakke inn og legge i matboksen. En super næringsrik lunsj som metter godt!

*

Middagsrester, her alt-i-en-panne middag med karbonadedeig, quinoa og grønnsaker – oppskrift her.
Lag alltid litt ekstra middag! Perfekt å ha med seg i matpakken, og det krever heller ingen ekstra forberedelser. Det aller meste av middagsmat passer i matpakken, og mykje av middagsmaten kan like gjerne nytast kald som varm.

*

Vaffelomelett – oppskrift her.
Steik opp vaffelomeletter med valgfri ingredienser. Vaffelomeletten er god som den er, eller den kan også fyllast med pålegg. Perfekt i matpakken!

*

Alle oppskriftene oppbevarer du i kjøleskapet natta over, og gjerne i kjøleskap om du har mulighet på jobb/skule. Visst ikkje så tåler maten fint nokre timer i romtemperatur 🙂 Håper du fant nokon gode tips!

Pleier du å lage klar matpakken kvelden i forveien? Del gjerne kva du pleier å lage 🙂

Ellers tenkte eg at neste innlegg skal handle litt meir om matpakke-prepping. Oppskrifter som ein kan klargjere søndagskvelden, og ha i matpakken utover veka. Nokon oppskrifter egner seg bedre enn andre til å ha i kjøleskapet over fleire dager 🙂 Høyres det OK ut? Har DU nokon gode tips her og, så del gjerne dei!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

8 kommentarer

  1. Thea Hjelle

    Heihei! Bra innlegg, spesielt dette med quinoa! Det skal jeg ha med meg i løpet av de neste dagene! Men jeg lurer på, den «salaten» med quinoa, paprika, brokkoli og karbonadedeig, hva er det du har oppi den oransje boksen?
    Ha en fin dag:))

    1. Så kjekt du likte innlegget! Oppi den oransje boksen er det ketchup, det synes eg var veldig godt ti 🙂 Ha en nydelig dag!

  2. Gleder meg til neste innlegg allerede!

    1. Så bra, Thea 😀

  3. Å legge om til ein sunnere livsstil har vert enklere når ein følger dine oppskrifter 🙂 gratinert lompetoast er veldig godt, men kor mange lompetoast anbefaler du for eit fullverdig måltid?

    1. Så utrulig hyggelig kommentar å få, Ingvild – tusen takk 🙂
      Kor mange som passer for eit fullverdig måltid kjem an på veldig mange faktorer, så det kan eg ikkje svare konkret på. For min del lager eg 3-4 stk, i tillegg til at eg har ein del grønnsaker 🙂

  4. Prøver å lage meg matpakke kvelden i forveien, så slipper jeg stresse med det på morgenen. I morgen inneholder matboksen lomper med tacosaus, salat og hvitost, en gulerot og en yoghurt. Enkelt og greit. Må prøve en slik omelettwrap en dag, det så godt ut, så takk for tipset 🙂

    1. Det gjer eg også! Alfa omega for min del!
      Høyres ut som en god matpakke. Då er det berre å glede seg til lunsjtid idag 🙂