Kjøleskapsgraut med cottage cheese

Kjøleskapsgraut!

Frukosten du bruker 1 minutt på å røre saman kvelden i forveien, så er frukosten klar i kjøleskapet på morgonen 🙂 Lettvint, eller kva? Grauten består kun av 3 hovedingredienser, så kan du smakstilsette den etter ønske, og sjølvsagt bruke den toppingen du liker best.

Eg har mange varianter av kjøleskapsgraut i arkivet, men dagens variant er ny – denne er nemlig laga med cottage cheese istedenfor yoghurt. Du kan sjølvsagt bruke yoghurt istedenfor dersom du liker det bedre/ikkje har cottage cheese tilgjengelig 🙂

Kjøleskapsgraut med cottage cheese, 1 porsjon*
1,5 dl valgfri melk
1,5 dl havregryn
4 store ss cottage cheese
evt. valgfri smakstilsetning (søtning, kanel, kardemomme, syltetøy…)

Slik gjer du: 
Rør saman ingrediensene og sett kaldt i kjøleskap. Grunnoppskrifta er ganske nøytral, bruk 1-2 ts valgfri søtning om du vil ha den litt søtare. På morgonen, eller minst 5 timer seinare, rører du i grauten og topper med det du måtte ønske. Denne gangen toppa eg grauten med blåbær, bringebær, valnøtter og fibersirup gold 🙂

Tips og alternativer!
Visst du vil bruke yoghurt istedenfor cottage cheese gjer du det. Eg bruker som oftast naturell yoghurt, men her bruker du den yoghurten du sjølv ønsker i samme mengde (4 store ss).

Hugs glutenfri havregryn for glutenfri kjøleskapsgraut. Du kan bruke både lettkokte og store havregryn.

Frukt, bær, nøtter/nøttesmør er det eg liker best å toppe kjøleskapsgrauten med. Dagens variant er ein favoritt, men eg er også glad i kombinasjonen av banan og heimelaga mandelsmør, eller varme, søte bær (perfekt til denne årstida!).

Å sikre seg ein sunn frukost kan kreve litt planlegging, men det treng ikkje ta lang tid av den grunn. Denne skåla er jo minimalt med arbeid bak, og visst du ikkje har tid å ete heime – ta kjøleskapsgrauten med deg i en tett boks på skule eller jobb 🙂

Eg liker best slike måltider til kveldsmat, og rører då saman ingrediensane på morgonen… Så har eg en sunn, næringsrik og digg kveldsmat som venter i kjøleskapet på kveldinga 🙂 Nam♥

Er du glad i kjøleskapsgraut? Eller kanskje du har lyst å prøve for første gang no? Del gjerne din favorittvariant, eventuelt favoritttopping 😀 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

8 kommentarer

  1. Er veldig fan! Min nye favoritt er med granateplefrø. Som
    å få dessert til frukost:D

    1. Åh, så godt! Eg bruker alt for lite granateple utenom salater. Skal testast!! 🙂

    2. Åh bra tips med granatäpple! 😀

  2. Har du tips til erstatning for havregryn, har ulcerøs kolitt og tåler lite havre :/

    1. Bokhveteflak 🙂 Prøv deg litt fram med mengden, kan hende du treng litt meir/mindre.

  3. May-Kristin Tangen

    Elsker lettvinte frokoster så denne må prøves Kan man ha i chiafrø?

    1. Ja, det kan du 🙂 Tilsett gjerne litt meir melk, sidan chiafrøa sveller i væska.