Vekemeny 6/2019

God søndagsmorgen!

Då er vi komt til søndag allerede og det er på tide å dele nytt forslag til vekemeny! En samling av sunne, fargerike og varierte middager, i tillegg til både frukosttips, matpakketips og baketips. Håper du finner en oppskrift eller fleire som frister til den kommande veka:

MANDAG!
Brokkoliburger med søtpotet, oppskrift her

*

TIRSDAG!
Skinkegrateng med pasta og brokkoli, oppskrift her

*

ONSDAG!
Enkel, krema kyllingwok, oppskrift her

*

TORSDAG!
Chili con carne, oppskrift her

*

FREDAG!
Laksetaco med mangosalat & guacamole, oppskrift her

*

LØRDAG!
Smoothieskål med skogsbær, oppskrift her

*

SØNDAG!
Biff stroganoff, oppskrift her

*

VEKAS EKSTRAOPPSKRIFT!
Grove, saftige scones med urter & ost, oppskrift her

*

VEKAS MATPAKKETIPS!
Omelett med tubeost, oppskrift her

*

VEKAS BAKETIPS!
Sunt og saftig marmor bananbrød, oppskrift her

Eg skal vertfall lage BANANKAKE i neste veke – eg handla inn massevis av halvbrune bananer på halv pris på fredag, og venter på at dei skal modne enda litt til. Banankake er så godt, og det som ikkje blir ete, det fryser eg ned til seinare. Nam♥

Nyt søndagen!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

4 kommentarer

  1. Ingeborg

    Hei! Først må jeg bare rose deg for en skikkelig god blogg, alle matrettene jeg har laget hittil har vært en stor suksess! Jeg tenkte jeg skulle utforske flere oppskrifter, men ser til min store forskrekkelse at all kvargen jeg har kjøpt inn har altfor lite fett i forhold til de du anbefaler. Har du noen forslag til hva jeg kan bruke denne kvargen til? Vil gjerne bruke den i bakst. Er det i såfall noe jeg kan tilsette kvargen for å få et tilnærmet likt resultat som den som har et høyere fettinnhold? Smør eller noe sånt?

    1. Hei Ingeborg! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter eg veldig stor pris på 😀

      Når det kjem til varme oppskrifter og meieriprodukt med lavt fettinnhold, så er det ofte dårlig kombinasjon. Kvargen kan skille seg, og/eller gi eit tørt resultat. Du kan prøve å bruke den i bakst, kan hende det går heilt fint – men vær litt obs, og bruk gjerne litt ekstra smør i tillegg 🙂 Ellers er kvarg også fint å bruke i smoothie, yoghurtskåler, sorbet og andre kalde oppskrifter <3

  2. Ragnhild

    Hei Linda! Først og fremst; Tusen takk for ein masse inspirasjon! Du er en kvardagshelt 🙂
    Kanskje har du skrive om det før, men eg tar sjansen å spørre likevel: Korleis brukar du probiotika? Kor stor mengde, når og i kva?
    Ha ei super veke! Vi skal såklart ete nokre av dine middagar!

    1. Hei! Takk for fine ord 😀 Det er veldig kjekt å lese!

      Eg bruker denne probiotikaen her:
      https://www.iherb.com/pr/Healthy-Origins-Probiotic-30-Billion-CFU-s-150-Vcaps/19519

      Tar en kapsel daglig når eg hugser det, oftast til frukost/kvelds 🙂

      Håper middagane mine faller i smak! God søndagskveld <3