15 digge tips til påskefrukosten!

Hei!

Vil du ha litt inspirasjon til påskefrukosten? Eventuelt påskelunsjen eller turmaten? 🙂 Som eit siste innlegg før eg tar påskefri tenkte eg det var på sin rette plass å dele litt tips & inspirasjon til nettopp frukost/lunsj/turmat. Her er ein god blanding av ulike typer oppskrifter og noko for einkvar smak og anledning;

Saftige, naturlig søte matmuffins – oppskrift her

*

Eltefritt brød med havre, spelt og valnøtter – oppskrift her

*

Påskesmoothie med mango & appelsin – oppskrift her

*

Sunne, saftige og naturlig søte bananpannekaker – oppskrift her

*

Proteinrike havrescones med eple & kanel – oppskrift her

*

Drue- og purreløksalat – oppskrift her

*

Eltefri speltrundstykke – oppskrift her

*

Proteinrikt havrebrød med chiafrø – oppskrift her

*

Smakfulle lompewraps med fenalår – oppskrift her

*

Supre havrevafler som passer med både salt & søtt pålegg – oppskrift her

*

Heimelaga rødbetsalat – oppskrift her

*

Saftige speltscones med havre – oppskrift her

*

Sunne, grove påskevafler med smak av appelsin – oppskrift her

*

Proteinrike havrerundstykke med gulrot – oppskrift her

*

Sunne, saftige havrelapper – oppskrift her


No tar eg meg rett og slett fri fra bloggen til påska er over! Eg kjem sannsynligvis til å stikke innom for å besvare kommentarer, men utover det så blir det stille fra meg 🙂 Eg skal lade opp og nyte påskeværet, både på dagtid og kveldstid;

Følg meg gjerne på instagram @lindastuhaug eller facebook-sida mi HER – der blir det litt meir oppdateringer!


GOD PÅSKE, alle sammen! Nyt den♥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *