Blåbær- og mangosmoothie i skål

Lysten på smoothie øker for kvar dag no!

Smoothie til frukost, lunsj, mellommåltid, kveldsmat eller dessert (yes!). Det passer til dei fleste måltider, og muligheten for variasjon er stor. Eg har laga en variant med blåbær & mango som virkelig blei god, prøv denne du også;

Du trenger, 1 porsjon
150 g fryste blåbær
50 g fryst mango
4-5 buketter fryst brokkoli (kan sløyfast)
200 g valgfri yoghurt, eg brukte naturell yoghurt
litt ferskpressa sitronsaft
evt. søtning

Valgfri topping
Eg brukte valnøtter, fersk mango, chiafrø & grovhakka mynte

Slik gjer du:
Kjør ingrediensane klumpfri med blendar eller stavmiksar. Smak til med sitronsaft og eventuelt litt søtning om du vil ha smoothien søtare. Hell over i ei skål og topp med det du måtte ønske. Nyt straks♥

Eg har alltid likt smoothien best når den er så tjukk at den må etast med skei. Smoothie bowl, eller smoothie skål på godt norsk, med digg topping er slik eg liker smoothien best. Juster eventuelt med meir væske om du vil ha ein tynnare konsistens 🙂

Fargerike, sunt og veldig godt!

Håper alle har en finfin onsdag så langt! Eg er på vei heim igjen, og sitter no på Gardemoen mellom flygninger og jobber litt. Det er det som er så fint med å kunne ta med seg jobben overalt – eg kan faktisk jobbe kor som helst 😉

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

2 kommentarer

  1. Spenstig med brokkoli! Den må prøves 😀 Digger å kunne lure inn grønnsaker i smoothies.

    1. Ja, eg tilsetter stort sett alltid grønnsaker i smoothie! En super måte å lure inn litt ekstra på 😀