Kjøleskapsgraut med kefir

God onsdag!

Kjøleskapsgraut, eller over-natta-havregraut, er superfrukosten du rører sammen kvelden i forvegen, så er grauten klar i kjøleskapet når du står opp om morgonen. Kjøleskapsgrauten kan varierast i det uendelige med ulike ingredienser, smaker og ikkje minst topping.

Den tradisjonelle basisoppskrifta på kjøleskapsgraut er med havregryn, yoghurt og melk. Nokon ganger bytter eg ut litt havregryn med chiafrø, andre ganger bytter eg ut yoghurt med cottage cheese eller kokosmelk… Eg smakstilsetter kanskje grauten med kakaopulver for sjokoladesmak, kanel for kanelsmak eller rører inn ei spiseskei med syltetøy. For å ikkje snakke om toppingen på grauten som alltid varierast fra gang til gang…

Eg har absolutt mange oppskrifter på kjøleskapsgraut i arkivet, men dagens oppskrift har eg ikkje delt før: kjøleskapsgraut med kefir! Her har eg rett og slett bytta ut yoghurt og melk med kefir, som gir en ekstra syrlig og god smak, men med den samme, krema konsistensen. Skikkelig godt!

Pss! En gyllen regel: dobbelt så mykje kefir som havregryn målt i dl. Alle er forskjellige, kan hende denne porsjonen blir for liten eller for stor for nokon. 

Kjøleskapsgraut med kefir, 1 porsjon
1,5 dl havregryn
3 dl kefir/kulturmelk
evt. litt søtning, eg brukte sukrin+
valgfri topping

Slik gjer du:
Rør saman havregryn, kefir og evt. den søtningen du bruker. Sett kaldt i kjøleskapet natta over. På morgonen, eller minst 4 timer seinare, rører du i grauten og topper med det du måtte ønske.

Som topping passer det aller meste av frukt, bær, nøtter, nøttesmør, honning, siruper også vidare. Eg hadde ferske bringebær, sukkerfri, brente mandler, en god spiseskei med cottage cheese, eit dryss kanel og litt fibersirup gold heilt til slutt. Nydelig!

Oppskrift på skivede, brente mandler uten sukker finner du HER. Desse har eg alltid i kjøkkenskapet, er perfekt over graut og yoghurtblandinger♥

Eg brukte heimelaga kefir i kjøleskapsgrauten. Oppskrift på heimelaga kefir finner du HER. Du kan sjølvsagt bruke kjøpt kefir/kulturmelk også, eg anbefaler absolutt ein fullfett variant for best smak og konsistens 🙂

Kjøleskapsgraut er en soleklar favorittgraut no på sommartider♥ Eg foretrekker graut til kveldsmat, og rører gjerne sammen ingrediensane ved middagstider, og nyter grauten som ein god avslutning på dagen!

Så, blir det kanskje kjøleskapsgraut til frukost, lunsj eller kveldsmat iløpet av veka? 😀 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

4 kommentarer

  1. Liker ikke kefir og melk. Har prøvd både soyamelk og yoghurt. Sist blandet jeg dem. Melk alene ble helt flytende. Kan det ha med fettinnhold å gjøre?

    1. Nei, det har med konsistensen å gjere. Yoghurten gir jo ein heilt anna konsistens enn melk, så eg anbefaler alltid å blande både yoghurt og melk – det blir absolutt best synes eg. Då får du den «krema» konsistensen, det får du ikkje med melk aleine 🙂

      1. Tusen takk for at du alltid er så flink til å svare, Linda! Setter virkelig pris på det da jeg bruker en del av oppskriftene dine i hverdagen. God sommer 😀

      2. Det skulle berre mangle 😀 Veldig kjekt å inspirere med oppskrifter! God sommar til deg også <3