Gresskarhummus

Reklame / innlegg i samarbeid med Enriched Food

Det er gresskarsesong og eg har brukt gresskarkjøtt til å lage ein deilig, smakfull gresskarhummus! Gresskarhummusen er superenkel å lage og passer til det meste; under pålegget på brødskiva, knekkebrøda eller lompene, i wraps eller pitabrød, tilbehør til middagen, som dip… Hummus er svært anvendelig og kan brukast til så utrulig mykje forskjellig 🙂

Min variant av gresskarhummus idag er til og med med Omega-3, les meir om det under oppskrifta:

Gresskarhummus, 1 skål
2 kartonger kikerter i lake (460 g avrent)
450 g gresskarkjøtt
2 fedd kvitløk
0,5 dl Enriched Sitronolje
0,5-1 dl lake fra kikertene
1-2 ts spisskummin + 1 ts paprikakrydder + 0,5 ts salt + litt chilikrydder

Slik gjer du:
→ Først må du bake gresskarkjøttet. Del opp i mindre biter og legg på eit steikebrett med bakepapir. Bak på 200 grader over-undervarme til gresskarbitane er møre.

→  Hell laken av kikertene (hugs å ta vare på 1 dl). Ha kikerter, gresskar, kvitløk, 0,5 dl kikertlake og krydder i en foodprosessor eller blendar. Mos alt glatt, tilsett oljen og evt. meir kikertlake til passe konsistens. Smak til om du ønsker meir krydder.

→ Ha over i ei skål og server 🙂

Som de kan sjå så har eg brukt Enriched Sitronolje i gresskarhummusen. Dette langtidssamarbeidet eg har med Enriched Food begynner å bli kjent for dei fleste av dokke, men eg får stadig nye lesarar, og ikkje alle leser alle innlegg som blir lagt ut.

La meg først fortelle litt om omega-3: 
Dei fleste av oss har hørt om kor viktig det er med Omega-3 i kostholdet. Det er rett og slett fordi Omega-3 er ein betegnelse på ein gruppe fleirumetta fettsyrer som er essensielle for oss mennesker. Det vil sei at fettsyrene er livsnødvendige for at kroppen skal fungere optimalt, og vi er nødt til å tilføre dei essensielle fettsyrene via maten vi ete.

Det er mange gode grunner til at tilstrekkelig mengde med omega-3 er gunstig for oss. Dei mest kjente helsefordelane er antakligvis dei positive effektane for hjertet og kretsløp. Omega-3 (EPA og DHA) kan ifølge LHL gi redusert kvilepuls samt lavare risiko for hjertearytmier og blodpropp. Omega-3 bidrar vidare til at cellene i kroppen skal kunne fungere normalt, og særlig har hjerne, auge, ledd og muskler godt av et kosthold rikt på omega-3… 

Det er her mitt langtidssamarbeid med Enriched Food kjem inn og har ein rolle. For eg vil gjerne bidra til at de som følger bloggen min kan få dekke dagsbehovet for Omega-3 på ein enkel og velsmakande måte. Enriched Food sine oljer består av Extra Virgin Olivenolje kombinert med høgkvalitets torskeolje. Torskeoljen er rik på omega-3 fettsyrer, som nettopp gjer dette produktet heilt genialt.

1 ts av denne oljen i matlaginga di daglig dekker det anbefalte dagsinntaket av Omega-3. Oljen fåes i tre ulike smaker; kvitløk, basilikum og sitron. Den er altså like mykje en smakstilsetning som olivenolje med desse livsnødvendige Omega-3 fettsyrene, og det synes eg er fantastisk!

Du kan lese meir og bestille heim oljen her♥

Prøv gresskarhummus du også! Det var skikkelig godt – skåla blei fort tom her i hus 🙂 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *