Vekemeny 13/2020

Hei!

I desse tider når veldig mange av oss har fått ein litt annerledes kvardag er det fort at rutiner sklir ut. Det er brått mindre hektisk mellom jobb/skule og ettermiddagsaktiviteter… Det er en ny tilværelse med heimekontor eller heimeundervisning… Eller kanskje det er vilt hektisk fordi du har ein jobb der vi i samfunnet trenger deg ekstra mykje.

Uansett skal middagen på bordet, og det er ein fin rutine å holde fast ved. Og ved å bruke nokre minutt idag på å planlegge, så går det ekstra smooth når veka kjem og den nye kvardagen sparkast i gang. Derfor håper eg at mitt forslag til vekemeny kan inspirere med en eller fleire oppskrifter. Sett deg ned med penn og papir, noter kva de skal ha til middag, få oversikt over det som er heime, og skriv handleliste på resten:

MANDAG!
Fargerik, vegetarisk pastasalat, oppskrift her

*

TIRSDAG!
Panert torsk med søtpotetmos, oppskrift her

*

ONSDAG!
Middagspai med enkel søtpotetbunn, oppskrift her

*

TORSDAG!
Alt-i-ett fargerik middagspanne (perfekt restemiddag!), oppskrift her

*

VEKAS HELGEMIDDAG (fredag/lørdag):
Heimelaga, sunn pizza med proteinrik havrebunn, oppskrift her♥

*

SØNDAG!
Thaisuppe med laks, oppskrift her

*

VEKAS BAKETIPS!
Proteinrike havremuffins med eple & kanel, oppskrift her

*

VEKAS FRUKOST/LUNSJTIPS!
Fargerike, fylte frukost/lunsjlomper, oppskrift her

*

VEKAS EKSTRA!
Brokkolisalat med bacon, oppskrift her

 Fant du noko fristande? Det håper eg!

God søndag og god planlegging♥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *