Fargerik quinoasalat – som eit eget måltid eller tilbehør!

Riktig god mandag godtfolk!

Idag har eg en ny oppskrift på quinoasalat å dele med dokke; i denne gøymer det seg mykje godt, og den blei skikkelig fargerik og smakfull. Quinoasalaten blei til av akkurat det eg hadde i kjøleskapet, og det blei en god miks med blant anna mango, avokado, nektarin, aspargestopper m.m.

Som med det meste eg deler av salater, så trenger du på ingen måte å følge oppskrifta slavisk 🙂 Bruk dei ingrediensane du har i lista, suppler med nokon andre eller fleire ingredienser ut fra det du liker og har tilgjengelig av frukt og grønnsaker:

Du trenger, lunsj til 2 personer eller tilbehørsalat til 3-4 personer:
♦ 2 dl quinoa
♦ 100 g fersk spinat (eller anna bladsalat)
♦ 1 spisspaprika
♦ 1 mango
♦ 1 avokado
♦ 100-150 g aspargestopper
♦ 1 nektarin
♦ 1 boks/kartong kidneybønner
♦ 50-70 g rista pinjekjerner
♦ gjerne litt god balsamico over til slutt

Slik gjer du:
1. Skyll quinoa under rennande, varmt vatn. Kok opp 4 dl vatn og la quinoaen småkoke med lokk i 15 minutt, eller til alt vatnet er vekke. Ha over i ein bolle og avkjøl (eg pleier å hurtigavkjøle i frysaren visst eg ikkje koker quinoa på forhånd).

2. Del aspargestoppane i mindre biter og kok i ca. 1 minutt. Avkjøl under rennande, kaldt vatn.

3. Kutt opp frukt og grønnsaker i passelige biter. Når quinoaen er avkjølt, ha alle ingrediensane i en bolle og bland godt.

4. Ha over rista pinjekjerner rett før servering, så dei holder seg sprø og gode♥ Ha gjerne over litt balsamico også!

Det er ikkje berre frukt og grønnsaker du kan bytte ut;

Quinoa kan gjerne byttast med couscous, byggryn eller bulgur.
Kidneybønner kan gjerne byttast med andre typer bønner, kikerter eller linser.
Rista pinjekjerner kan byttast med rista cashewnøtter, valnøtter eller andre typer nøtter/kjerner.

Eg hadde lyst å lage ein heilt vegansk quinoasalat, og sammensetningen av ingredienser i denne er svært optimal og gir deg fullverdig protein, fiber, sunt fett og gode kilder til karbohydrater. Quinoasalaten kan gjerne nytast som eit eget (vegansk) måltid – den er full av smak, gode konsistenser og metta i magen, eg sakna vertfall ingenting når eg åt denne (med litt balsamico over, det var virkelig prikken over i-en!).

Så, litt balsamico over salaten og nyt den som den er! Eller du kan sjølvsagt ha den som en rett på tapasbordet, som tilbehør til grillmaten utover sommaren eller til kva som helst anna på middagsbordet av kjøtt/fisk/kylling.

Håper den ser god ut og at fleire har lyst å lage den – eller en lignande variant!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *