Quinoasalat med søtpotet, granateple og fetaost

God mandag!

Åh, denne quinoasalaten her blei berre skikkelig smakfull og god. Den inneholder bakte søtpotetterninger, druer, granateple, fetaost og deilige grønnsaker, ein nydelig kombinasjon av ingredienser. Her får du både det søte, salte, friske og crispy. Kjempegodt!

Quinoasalaten passer like godt til middag som lunsj, til koldtbord som venninnekveld. Den er vegetarisk, men kan fint lagast vegansk om du dropper fetaosten – eller gjerne bytter den med noko anna som gir god smak. Kanskje litt salte cashewnøtter og avokadobiter hadde vore godt?

Uansett, vi hadde salaten til middag, og blei så absolutt gode og mette 🙂 Salaten blei også til av det eg hadde heime, men igjen: dåkke må ikkje følge oppskrifta mi slavisk. Bruk det DU har av diverse grønnsaker osv!

Til min salat brukte eg: 
♦ 2 dl quinoa
♦ 400 g søtpotet (en mellomstor) + litt olje
♦ 1 liten pose fersk spinat
♦ 1 paprika
♦ 1/2 boks lilla druer (250 g)
♦ 200 g cherrytomater
♦ granateplekjerner fra 1 granateple
♦ 1 glass fetaost

1. Start med å koke quinoa. Kok opp 4 dl vatn, hell oppi quinoaen og la den småkoke på middels varme under lokk i 15 minutt. Avkjøl (du kan gjerne hurtigavkjøle i frysaren). Gjer resten i mellomtida.

Tips! Gjer gjerne dette på forhånd. Kokt quinoa står seg fint nokre dager i kjøleskapet 🙂

2. Sett ovnen på 200 grader varmluft. Skrell og del søtpotet opp i terninger. Ha over litt valgfritt krydder (eg brukte litt chiliflak) og litt olje, steik midt i ovnen i 15-20 minutt, til søtpotetbitane er møre og gylne. Avkjøl litt.

3. Mens søtpotet står i ovnen kan du kutte alle ingredienser og ta ut granateplekjernene.

4. Ha alle ingrediensane i ein bolle og bland godt…

5. Tilsett og dei avkjølte søtpotetbitane…

6. Og bland igjen! Vend inn fetaosten (eg bruker ikkje oljen, kun osten), eller dryss den over ved servering.

Eg er eit dressing-menneske og har alltid en slags dressing til salat, men du bestemmer sjølv om du vil ha det og eventuelt kva type 🙂 Eg hadde «Blåmuggostdip» fra Rema 1000 denne gangen, og det smakte nydelig. Tzatziki, kvitløksdressing, guacamole, ein god vinaigrette o.l er også noko eg ofte bruker sjølv!

Velbekomme – håper det ser fristande ut♥

Hugs å følg meg på facebook-sida mi HER og instagram under @lindastuhaug! Og følg gjerne turkontoen min @lindatilfjells om du er interessert i meir turinspirasjon 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

6 kommentarer

  1. Ser nydelig ut! Er oppskriften beregnet for ca. 2 personer til middag? ☺️

    1. Kjeme litt an på. Vi var to som åt og det var passelig til oss vertfall :):)

      1. Viktoria

        Tusen takk for svar! Veldig oversiktlig med bilde av ingrediensene foresten! ☺️

      2. Så bra du liker det! Eg prøver å få det til så ofte eg klarer 🙂

  2. Kan denne lages dagen i forveien?

    1. Jaja. Den stårs eg fint i kjøleskapet eit par dager minst 🙂