Alt-i-ett meksikansk gryte med quinoa

God fredag alle sammen!

Denne vekas alt-i-ett gryte er henta fra boka mi «Opptur med sunne middagar« – mi nyaste kokebok med 80 oppskrifter på sunn, raske og enkle kvardagsmiddager♥ Dette er ei alt-i-ett meksikansk gryte der eg rett og slett har bytta ut den tradisjonelle risen med quinoa, lagt til masse grønnsaker og gode smaker. Ein middag som passer like godt kvardag som helg!

Du trenger, 4-5 personer:
♦ 400 g karbonadedeig
♦ 1 løk, grovhakka
♦ 3 fedd kvitløk, finhakka
♦ 1 rød chili, finhakka
♦ 1 paprika, grovhakka
♦ 1 liten boks mais
♦ 250 g kidneybønner
♦ 1 dl quinoa
♦ 800 g hakka tomatar
♦ 3 dl kyllingkraft, ev. buljong/fond
♦ safta fra 1⁄2 lime
♦ 2–4 ss tacokrydder
♦ salt og pepar
♦ smør eller olje til steiking

Slik gjer du:
1. Steik løk, kvitløk og chili til løken er blank.Tilsett karbonadedeig og brun kjøttet.

2. Rør inn tacokrydder etterfulgt av paprika, hakka tomatar og kyllingkraft. Skyll quinoa under rennande, varmt vatn og tilsett også quinoaen i gryta.

3. La gryta småputre under lokk til quinoaen er ferdig, ca. 15–20 minutt. Juster med meir væske om nødvendig. Rør inn mais, skylte kidneybønner og limesaft.

4. Smak til gryta med salt, pepar og eventuelt meir tacokrydder. Server straks, gjerne med avokadobitar, frisk koriander og ev. rømme/kesam.

TIPS!
Juster mengden tacokrydder etter kva type du bruker. Bruker du tacokrydder frå butikken; start med 1 pose. Men, lag gjerne heimelaga tacokrydder. Miks sammen 2–3 ss chilipulver, 2 ss paprikakrydder, 2 ss spisskummen, 1 ss kvitløkpulver, 2 ts salt, 2 ts tørka oregano og 2 ts svart pepar. Oppbevar i glass. Brukast på same måte som andre tacokrydder, men vær obs på at det er litt sterkare og at du ikkje treng like mykje 🙂

Velbekomme – håper gryta frister! Og god helg til dåkke♥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *