Lompetoast i lunsjboksen!

Hei og god søndag!

Eit par stille dager her på bloggen, sida torsdag har eg våre på flyttefot og er no endelig komt til rette i hybelleilighet i Oslo. Dei som har fulgt meg ei stund veit nok at eg har flytta hit no for å studere. Etter litt att og fram har eg bestemt meg for å ta en bachelor i Samfunnsernæring på Høgskulen i Oslo Akershus (studiested Lillestrøm – Kjeller), så no ser eg fram til å bli profesjonell innen ernæring!

Det er fleire som starter på jobb/skule denne veka, og med det har eg eit lunsjtips som har våre en gjenganger hos meg lenge: lompetoast!

Lompetoasten kan du fint lage kvelden i forveien. Med en frisk salat i matboksen blir det en komplett lunsj! Bruk dei lompene du liker og foretrekker, eventuelt heimelaga som også kan lages glutenfri. Oppskrift finner du her.

Du trenger
? Lomper, juster kor mange etter behov. To lomper til en toast.
? Valgfritt pålegg, min favoritt er grønn pesto, skinke/spekeskinke og ost
? Krydder, pepper, grovkverna chilli, grillkrydder er gjengangere hos meg
? Vaffeljern

Smør pålegg på eine lompa, klapp over ei ny som topping og steik i vaffeljern til dei er lett sprø. Server straks som rykande varm, vent litt (da blir det sprøere) eller nyt kald – den er like god då.

Ha salaten og lompetoasten i kvar sin matboks, eller pakk lompene inn i plast/folie. Da unngår du at grønnsakene væsker seg og gjer lompetoasten fuktig.

Eit anna innlegg som kan vere til inspirasjon er dette: 12 sunne, enkle tips til lunsj & matpakker.
Det skal snart få en real oppdatering, oppskriftene kan minst dobles!

Håper dere synes lunsjtips er greie innlegg! No blir eg student sjølv og må ha med lunsjboks kvar einaste dag, som gjerne må vere rask, billig og næringsrik – så det er ikkje å sjå bort ifra at det kommer mange tips framover.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

14 kommentarer

  1. Bettine

    Lompetoast er så utrolig godt og enkelt! Jeg virkelig elsker de <3

  2. koreabeautyblog

    Det så utrolig godt ut!

  3. Lykke til med studiene 🙂 Håper du får tid til å skrive om litt ernæring på bloggen. Jeg «stjeler»oppskrifter fra deg både titt og ofte.

  4. Linda Marie Stuhaug

    Anonym: Det er planen å skrive litt om ernæring etterkvart 🙂 En god miks med oppskrifter. Tusen takk, kjekt å inspirere med oppskirfter!

  5. Linda Marie Stuhaug

    koreabeautyblog: Takk for det 🙂

  6. Linda Marie Stuhaug

    Bettine: Då er vi to! En slager til både frukost, lunsj og kveldsmat 🙂

  7. TAKK for denne fantastiske ideen og oppskriften 🙂 Har blitt en slager!

  8. Julie @ WolfItDown

    Gratulerer med nytt krypinn! Håper livet i Oslo blir bra – spennende med ernæring da 😀 x

  9. Linda Marie Stuhaug

    Julie @ WolfItDown: Tusen takk Julie! Eg gleda meg til å komme godt i gang 🙂

  10. Linda Marie Stuhaug

    Kine: Så hyggelig å lese! Kjekt det falt i smak hos deg 🙂

  11. Kristin

    Utrolig lettvint og godt. Brukte speltlomper med havre og hadde på skiver med norvegia og bøkerøkt skinke og litt oregano. Ny lunchfavoritt 🙂

    1. Det er så lettvint og godt! Kjekt med tilbakemelding, Kristin 🙂

  12. Kristin

    Hei. Jeg synes disse er kjempegode, men har du et tips til å holde dem sprø til neste dag? Selv om jeg pakker dem i plast etter at de er avkjølte så synes jeg de mister litt av sprøheten. Like gode er de likevel 🙂

    1. Hei! Du må ikkje pakke i plast 😉 Da holder dei seg ikkje sprø. Matpapir med eller uten matboks, så holder dei seg relativt sprø 🙂